اطلاعات دوره
آموزش ساخت جلوه های ویژه در افتر افکت
مسیر آموزشی

آموزش ساخت جلوه های ویژه در افتر افکت

401,700 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 401,700 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره ساخت جلوه های ویژه در افتر افکت قصد داریم در حدود 6 ساعت به صورت تخصصی به ساخت جلوه های ویژه در نرم افزار افتر افکت بپردازیم. جلوه ویژه به صحنه هایی گفته می شود که در حالت عادی امکان پذیر نیست یا بسیار سخت می باشد. به همین منظور برای ایجاد چنین جلو هایی بر روی فیلم ها از نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود که افتر افکت یکی از آن ها می باشد. در این دوره بصورت تخصصی شما را با ساخت جلو های ویژه در نرم افزار افتر افکت آشنا خواهیم کرد و تمام جزییات و تکنیک ها و پلاگین های لازم در نرم افزار افتر افکت را آموزش خواهیم داد. در این آموزش فقط به مباحث پروژه محور این مهارت پرداخته می شود و به آموزش خود نرم افزار افتر افکت نمی پردازیم. آنچه در آموزش ساخت جلوه های ویژه در افتر افکت بیان می شود:
دوره آموزش ساخت جلوه های ویژه در افتر افکت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 401,700 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت جلوه های ویژه در افتر افکت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی