اطلاعات دوره
آموزش ساخت جلوه های ویژه در فتوشاپ Photoshop – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت جلوه های ویژه در فتوشاپ Photoshop – تکمیلی

279,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 279,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمود خاوریان4.3
  • زمان:1 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این فرادرس، معرفی کردن ابزارها، دستورها و فیلترهای فتوشاپ به صورت کاربردی است، به طوری که مخاطب با روش به کارگیری آن‌ها آشنا شده و نحوه اثرگذاری آن‌ها روی تصاویر را به طور ملموس مشاهده کند. در این آموزش، تنوع گسترده‌ای از جلوه‌ها انتخاب شده است به گونه‌ای که شامل ابزارها و فیلترهای متفاوتی باشد. مخاطب این آموزش، پس از مشاهده می‌تواند با الگو گرفتن از جلوه‌های آموزش داده شده، اقدام به اعمال کردن آن‌ها روی تصاویر شخصی خود کند و یا به منظور کسب درآمد به طور حرفه‌ای از آن‌ها استفاده کند.
دوره آموزش ساخت جلوه های ویژه در فتوشاپ Photoshop – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 279,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت جلوه های ویژه در فتوشاپ Photoshop – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید مهدی

مطابق با نیازم نبود اما در کل بد نبود و مدرس تسلط خوبی داشت، کیفیت صدا و تصویر هم خوب بود.

مهدی

مدرس به صورت ملموس و کاملا قابل فهم توضیح دادند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی