اطلاعات دوره
آموزش جلوه ویژه در سینما فوردی
مسیر آموزشی

آموزش جلوه ویژه در سینما فوردی

92,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 92,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش جلوه ویژه در سینما فوردی قصد داریم به آموزش مهارت کار با ابزار ها و تکینک های VFX در نرم افزار سینما فوردی بپردازیم. جلوه ویژه یا همان VFX در صنعت فیلم سازی به تصاویری گفته می شود که در زمان ساخت فیلم، ساخت آن ها مشکل و مجموعه گرافیک کامپیوتری است که بر روی تصاویر اعمال می شود. برای اعمال این جلوه ها نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که سینما فوردی به دلیل واسط کاربری آسان و اجرای سریع یکی از بهترین گزینه ها می باشد.  در دوره آموزش جلوه ویژه در سینما فوردی با تمرکز بر روی ویدیو افکت ها به آموزش ابزارها و تکینک های VFX در نرم افزار سینما فوردی خواهیم پرداخت و تمام مواردی که برای ایجاد جلوه ویژه نیاز است را بصورت تخصصی بیان می کنیم. برای ورود به بازار کار بهتر است یک مجموعه نمونه کار حرفه ای داشته باشید که در این دوره با استفاده از فایل های تمرینی که استاد در کنار ویدیو ها قرار داده است و در دوره نیز با همان فایل های کار می کند، می توانید آن ها را سفارشی سازی نموده و با تمرین و تکرار برای خود یک نمونه کار حرفه ای بسازید.
دوره آموزش جلوه ویژه در سینما فوردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 92,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جلوه ویژه در سینما فوردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی