اطلاعات دوره
آموزش طراحی جلوه های ویژه سینمایی با افترافکت
مسیر آموزشی

آموزش طراحی جلوه های ویژه سینمایی با افترافکت

174,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: 174,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:اسامه فارسی0
  • زمان:5 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش طراحی جلوه های ویژه سینمایی با افترافکت بارها و بارها در بسیاری از فیلم‌ها شاهد افکت های عجیب‌وغریب بودیم که ما را در فکر فرومی‌برد و این سؤال را ایجاد می‌کرد که چه طور این کارها را انجام میدهند؟ اینکه چه طور چشم‌های خون‌آشامی درست میکنند و یا اینکه شلیک‌هایی که در فیلم‌ها انجام میشود و یا اینکه ماشین‌هایی که منفجر میشود واقعی هستند یا خیر؟ این سؤال ها […]
دوره آموزش طراحی جلوه های ویژه سینمایی با افترافکت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط اسامه فارسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 174,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی جلوه های ویژه سینمایی با افترافکت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی