اطلاعات دوره
آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام با فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام با فتوشاپ

110,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 110,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام قصد داریم به صورت کامل و همراه با پروژه های عملی شما را با نحوه طراحی پست در فتوشاپ آشنا کنیم. امروز در دنیای شبکه های اجتماعی اولین چیزی که نظر مخاطبان را به خود جلب می کند تصاویر و متن های جذابی است که تولید کنندگان محتوا از آن ها در پست های خود استفاده می کنند به همین دلیل کاور پست نقش بزرگی در جذب مخاطب و ترغیب آن برای مشاهده باقی محتوا پیج دارد. روش های مختلفی برای طراحی کاور پست وجود دارد که می توان گفت طراحی با نرم افزار فتوشاپ یکی از بهترین هاست. در این دوره یاد می گیرید که چطور پست و کاورهای جذاب برای اینستاگرام با فتوشاپ طراحی کنید. در دوره طراحی کاور پست اینستاگرام با فتوشاپ به صورت کامل و گام به گام با ساخت کاور برای محتوا های شبکه های اجتماعی (طراحی پست معرفی محصول - اصول طراحی پست اسلایدی - طراحی کاور پست ویدیویی) آشنا می شوید و چگونگی بررسی تصاویر و همچنین تولید محتوای متنی برای اینستاگرام را یاد می گیرید.
دوره آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام با فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کد فرند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 110,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کاور پست اینستاگرام با فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نامفاطمه نام خانوادگرضاییی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی