اطلاعات دوره
آموزش طراحی کاور و لیبل CD و DVD با فتوشاپ - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کاور و لیبل CD و DVD با فتوشاپ - متوسط

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی کاور و لیبل CD و DVD با فتوشاپ قصد داریم در کمتر از 3 ساعت بصورت پروژه محور طراحی انواع کاور و لیبل را در نرم افزار فتوشاپ آموزش دهیم. برای طراحی کاور و لیبل CD و DVD راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام متناسب با نیاز انتخاب می شود. در این آموزش سعی کرده ایم آسان ترین روش ها را برای طراحی انتخاب کنیم. با یادگیری مهارت طراحی کاور می توانید در شرکت های نرم افزاری و شرکت های ارائه دهنده محصولات تصویری فعالیت کنید. در آموزش طراحی کاور و لیبل CD و DVD با فتوشاپ تلاش کرده ایم بصورت پروژه محور در قالب چندین پروژه تمام تکنیک ها و ابزارها و ویژگی های خاصی مانند ابعاد مورد نظر را برای لوح های فشرده را آموزش دهیم. همچنین در این دوره آموزشی با نحوه طراحی انواع کاور لوح های فشرده آشنا خواهید شد و به راحتی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ به طراحی بپردازید. 
دوره آموزش طراحی کاور و لیبل CD و DVD با فتوشاپ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کاور و لیبل CD و DVD با فتوشاپ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی