اطلاعات دوره
آموزش طراحی مسکات با فتوشاپ - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش طراحی مسکات با فتوشاپ - متوسط

214,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 214,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش طراحی مسکات با فتوشاپ قصد داریم بصورت عملی به آموزش طراحی کاراکتر تبلیغاتی در نرم افزار فتوشاپ بپردازیم و ابزار و تکنیک های لازم را معرفی کنیم. مسکات یا همان کاراکتر تصویری در واقع یک شخصیت طراحی شده است که می تواند شخصیت انسانی، حیوانی یا یک شی را دارا باشد و به عنوان لوگو یا نماد یک شرکت و معرف یک برند باشد. با استفاده از مسکات کسب و کار ها می توانند از بازاریابی قوی‌ تر بهره ببرند. برای طراحی مسکات باید یک سری اصول و ابزار را بلد باشید که در این دوره به آموزش آن ها خواهیم پرداخت. آنچه در آموزش طراحی مسکات با فتوشاپ بیان می شود:
دوره آموزش طراحی مسکات با فتوشاپ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 214,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی مسکات با فتوشاپ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی