اطلاعات دوره
آموزش طراحی کاور موزیک با فتوشاپ - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کاور موزیک با فتوشاپ - متوسط

46,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 46,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی کاور موزیک با فتوشاپ قصد داریم بصورت پروژه محور به آموزش طراحی کاور موزیک در نرم افزار فتوشاپ بپردازیم. همانطور که می دانید کاور و بسته بندی یک محصول اولین قسمت قابل مشاهده می باشد که نشان دهنده محتوای محصول است، از این رو باید جذاب باشد. کاور موزیک یک طراحی گرافیکی است که در کنار یک اثر موسیقی و یا یک آلبوم موسیقی قرار داده شده است که امروزه اغلب آن را در شبکه های اجتماعی نیز به عنوان بنر معرفی منتشر می کنند. نرم افزارهای مختلفی برای طراحی کاور موزیک وجو دارد که در این دوره ما از نرم افزار فتوشاپ برای این کار استفاده می کنیم. در این دوره می خواهیم از ابتدا شروع به طراحی یک کاور موزیک جذاب کنیم و در حین کار با ابزار و نحوه طراحی کاور موزیک آشنا شویم. مباحث مطرح شده در این دوره به صورت تعاملی و در قالب پروژه های کاملا واقعی می باشد. تمام مراحل و تکنیک ها و ابزارهایی که برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، در طی دوره برای طراحی یک کاور واقعی استفاده می شود. 
دوره آموزش طراحی کاور موزیک با فتوشاپ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 46,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کاور موزیک با فتوشاپ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Ali Bolouri

واقعا خیلی عالی و بدون نقص بود و بعد از تموم شدن دوره میشه به خوبی کاور موسیقی طراحی کرد

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی