اطلاعات دوره
دانلود آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ - با طراحی 14 لوگو - متوسط
مسیر آموزشی

دانلود آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ - با طراحی 14 لوگو - متوسط

44,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 44,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره نحوه طراحی لوگو با فتوشاپ را آموزش می دهم که چگونه لوگو طراحی کنیم و 14نمونه لوگو را با هم طراحی می کنیم با سلام با آموزش پروژه محور طراحی لوگو با فتوشاپ در خدمت شما هستیم. اگر شما با نرم افزار فتوشاپ آشنا هستید در این دوره می توانید ببیند که چطور با فتوشاپ می توان هر لوگو ای را طراحی کرد.
دوره دانلود آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ - با طراحی 14 لوگو - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط یاسین محرمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 44,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دانلود آموزش طراحی لوگو با فتوشاپ - با طراحی 14 لوگو - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ماهان مطلبی

با تشکر

sara enayati

با تشکر

poori ali

عالی

سینا بش

من طراحی لوگو رو از همین دوره یاد گرفتم واقعا. مچکرم

احلام مرادی پور

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی