اطلاعات دوره
آموزش طراحی تراکت با فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش طراحی تراکت با فتوشاپ

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف ما در این  آموزش این است که با توجه به قدرت نرم‌افزار فتوشاپ در زمینه طراحی، تراکت‌هایی را با موضوعات مختلف در این برنامه طراحی کنیم تا شما نیز با یادگیری این مباحث و دروس، بتوانید ایده‌های ذهنی خود را پیاده‌سازی کنید. از دیگر موارد پراهمیت در زمینه یادگیری طراحی تراکت با فتوشاپ، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که با در اختیار داشتن یک رایانه در حد متوسط، به راحتی می‌توانید پروژه‌های زیبا، خلاقانه و چشم‌گیری را ارائه کنید که قابل قبول باشند. در کنار همه موارد گفته‌شده، موضوع پراهمیت دیگر این است که با تسلط بر مبحث طراحی تراکت با فتوشاپ، می‌توانید در دفاتر فنی، شرکت‌های خصوصی و یا دولتی و در مجموع، هر جا که نیاز به این سبک طراحی باشد، مشغول به کار شوید و کسب درآمد کنید.
دوره آموزش طراحی تراکت با فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی تراکت با فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی