اطلاعات دوره
آموزش طراحی پوستر مذهبی (امام سجاد) با فتوشاپ - بخش ششم - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش طراحی پوستر مذهبی (امام سجاد) با فتوشاپ - بخش ششم - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش ششم مجموعه آموزش های ویدیویی رایگان طراحی پوستر مذهبی در فتوشاپ اقدام به ساخت یک پوستر مذهبی با موضوع امام سجاد(ع) می کنیم. در بخش ششم مجموعه آموزش رایگان ساخت پوستر مذهبی در فتوشاپ اقدام به ساخت یک پوستر مذهبی با موضوع امام سجاد (ع) می کنیم. در این دوره آموزشی نحوه ساخت پوستر مذهبی با موضوع امام سجاد (ع) را به صورت رایگان در نرم افزار فتوشاپ بررسی می کنیم. در آموزش رایگان طراحی و ساخت پوستر مذهبی با فتوشاپ سعی شده است تمام تکنیک های لازم برای طراحی پوستر مذهبی با موضوع امام سجاد (ع) آموزش داده شود. که می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید.
دوره آموزش طراحی پوستر مذهبی (امام سجاد) با فتوشاپ - بخش ششم - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد قاسمپور شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی پوستر مذهبی (امام سجاد) با فتوشاپ - بخش ششم - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سحر صفری

بدون متن

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی