اطلاعات دوره
دوره طراحی پست و استوری اینستاگرام در موبایل با PixelLab
مسیر آموزشی

دوره طراحی پست و استوری اینستاگرام در موبایل با PixelLab

71,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 71,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره طراحی پست و استوری اینستاگرام در موبایل با PixelLab قصد داریم در حدود 5 ساعت به طراحی انواع پست و استوری اینستاگرام با PixelLab در موبایل بپردازیم. به دوره ساخت قالب پست و استوری اینستاگرام با موبایل خوش آمدید. این دوره در 6 فصل آماده شده که بعد از آموزش، شما به راحتی می توانید پست ها و استوری های خودتان را ایجاد کنید و یا از طریق طراحی پست و استوری اینستاگرام برای پیج های دیگر، کسب درآمد کنید. در این دوره تمام آن چیزی که احتیاج دارید فقط یک گوشی است.  در این دوره نمی خواهیم با نکات کلیشه ای و تکراری شما را خسته کنیم، شما بعد از این دوره یاد می گیرید که طراحی پیج خودتان را به زیبایی انجام دهید به خاطر همین این دوره تماما حاوی مثال های کاربری (22 طرح) برای جا افتادن نرم افزار PixelLab و الهام گرفتن شما می باشد. سعی ما در دوره طراحی پست اینستاگرام با گوشی این بوده که فقط با یک موبایل به شما یاد دهیم که چگونه برای خود و یا دیگران پست و استوری های جذاب و کاربری ایجاد کنید.
دوره دوره طراحی پست و استوری اینستاگرام در موبایل با PixelLab دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حسام مهدیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 71,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره طراحی پست و استوری اینستاگرام در موبایل با PixelLab را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی