اطلاعات دوره
فیلم آموزش Camtasia کمتازیا - ساخت فیلم آموزشی
مسیر آموزشی

فیلم آموزش Camtasia کمتازیا - ساخت فیلم آموزشی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره ساخت فیلم آموزشی با Camtasia با نحوه ضبط فیلم از صفحه مانیتور و آموزش ساخت فیلم آموزشی با نرم افزار کمتازیا آشنا خواهید شد.دانلود رایگان به زبان فارسی Camtasia نرم افزاری برای ساخت و ویرایش انواع فیلم های آموزشی است که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، مدرس را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد. به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق آزمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدی است که بر اهمیت آن می افزاید. در این دوره آموزش ویدیویی نحوه کار با نرم افزار کمتازیا را برای ساخت فیلم آموزش به شما آموزش می دهم.
دوره فیلم آموزش Camtasia کمتازیا - ساخت فیلم آموزشی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش Camtasia کمتازیا - ساخت فیلم آموزشی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

zeinab

درود بر شما. آموزش خوبی بود.

محمد حسین جلالی

سلام اقای طوفانی ممنونم برای دوره مفیدتون

زهرا دلدار

ممنون خیلی عالی بود

شورشی ...

خیلی خوب آموزش دادن و نکته مهمش اینه ک وسط آموزش شوخی میکردن و شاد بودن و این حرفا که خب کمتر آموزشی این ویژگی رو داره اما نکته منفیش کم بودنش بود و اینکه واسه یادگیری کامل تر آموزش های دیگری هم هست ک باید از اونها هم استفاده کرد

علیرضا قربان

عالی بود استاد غزیز، در رابطه با فتوشاپ 2019 هم اگر امکان داره آموزشهایی را داشته باشید. عمرتان همیشه آفتابی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی