اطلاعات دوره
آموزش ضبط صفحه دسکتاپ و تدوین فیلم با کمتازیا Camtasia Studio
مسیر آموزشی

آموزش ضبط صفحه دسکتاپ و تدوین فیلم با کمتازیا Camtasia Studio

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مصطفی مسافرین4.6
  • زمان:2 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش به نرم افزار تخصصی تهیه و ویرایش فیلم های آموزشی Camtasia اختصاص دارد، این نرم افزار در نهایت سادگی، بسیار هم قدرتمند بوده و تمامی نیازهای شما برای تهیه و ویرایش انواع ویدئو برطرف می نماید در نگاه اول، این نرم افزار شبیه برنامه های ضبط صفحه نمایش عمل می کند، اما با امکانات بسیار متنوع در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای و همچنین برای تولید محتوای ویدئویی قابل جستجو، آزمون های ویدئویی، زیرنویس، دوبله و … بدون درگیر شدن با پیچیدگی های ابزارهایی مثل: Edius یا Premiere لذت فیلم سازی را به شما هدیه می کند.
دوره آموزش ضبط صفحه دسکتاپ و تدوین فیلم با کمتازیا Camtasia Studio دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی مسافرین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ضبط صفحه دسکتاپ و تدوین فیلم با کمتازیا Camtasia Studio را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سهیل

یکم نسخش قدیمی بود ولی در کل عالی بود. اگر که آپ دیت بشه به خاطر کرک های نسخه جدید ممکنه در فونت فارسی به مشکل بر خورد بکنه.

رضا

آموزش خوبی بود فقط نسخه قدیمی تدریس شده بود نسخه آپ دیت شده کمتازیا تغییرات قابل توجهی دارد کاش یه آموزش با آپ دیت جدید داخل سایت بزارید.

رضا

فوق العاده بود، هم توضیحات خود نرم افزار رو کامل گفته بود هم پیش مقدمه آموزش مطرح شده بود و بسیار بی نظیر و کامل بود، خودم هم تونستم ضبط انجام بدم و سوالات و نقطه ضعف هایی که داشتم رو برطرف کرده بودند.

فاطمه

عالی بود. تمام امکانات نرم افزار توضیح داده شده.

پوریا

تسلط مدرس خیلی خوبه، نحوه توضیح باید شفاف تر میبود ولی قابل قبول بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی