اطلاعات دوره
فیلم آموزشی آزمایشگاه علوم اول ابتدایی
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی آزمایشگاه علوم اول ابتدایی

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:مریم اجاقی0
  • زمان:72 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیلم تدریس آموزش آزمایشگاه علوم اول دبستان مبحث پر اهمیتی است که یادگیری علوم را ساده تر می سازد.در مدارس به دلیل نبود امکانات و تجیزات این درس نادیده گرفته می شود . در این دوره آموزشی مریم اجاقی به آزمایش های کتاب درسی علوم اول دبستان می پردازد.دیدن این ویدیو های آموزشی حتی برای بزرگتر ها می تواند جذابیت داشته باشد.سرفصل‌های آزمایشگاه علوم اول دبستان۱-آهن ربای من۲-آزمایش:باران اسیدی۳-زمین خانه  آب ما۴-رشد دانه لوبیا۵-گیاهان ریشه ساقه برگ گل۶-رشد جانوران جانوران مفید جانوران مضر۷-آزمایش:ساختن شمع۸-سنگ ها۹-زیر آب-روی آبهمچنین درصورتی که مایل هستید می‌توانید فیلم آموزشی علوم اول دبستان  را از لوح دانش تهیه کنید. این فیلم‌های آموزشی در سه نسخه اندروید، مک و ویندوز تهیه شده‌اند. شما می‌توانید متناسشب با نسخه سیستم عامل خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.همچنین از این محصولات دیدن کنید:فیلم آموزش آزمایشگاه علوم سوم ابتداییفیلم آموزش آزمایشگاه علوم ششم ابتداییفیلم آموزش آزمایشگاه علوم چهارم ابتداییفیلم آموزش آزمایشگاه علوم پنجم ابتداییفیلم آموزش آزمایشگاه علوم چهارم ابتدایی
دوره فیلم آموزشی آزمایشگاه علوم اول ابتدایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 72 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط مریم اجاقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی آزمایشگاه علوم اول ابتدایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی