اطلاعات دوره
آموزش علوم پایه هفتم اول متوسطه
مسیر آموزشی

آموزش علوم پایه هفتم اول متوسطه

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش علوم پایه هفتم شاید از نظر والدین و دانش آموزان آموزش علوم پایه هفتم درسی بی فایده باشد ولی این نظر اشتباه هست چرا که در آموزش علوم پایه هفتم و دو مقطع پیش رو سعی شده حس کنجکاوی را در دانش آموزان فعال کرده و آنها را برای مطالعه و جستجو در زمینه های علوم زیستی و واکنش های شیمیایی و فیزیکی و درکل تغییرات در جهان هستی ترغیب می کند . مجموعه آموزش علوم پایه هفتم لوح دانش  توسط سرکار خانم پروانه قزوینی که از برترین اساتید آموزش و پرورش هستند با زبان شیوا ، ساده و جذاب آموزش داده شده است . سرکار خانم پروانه قزوینی تحصیلات خود را در رشته کارشناسی میکروبیولوژی دانشگاه تهران به اتمام رسانده و مولف چندین کتاب آموزشی و درسی و کمک درسی از جمله گام به گام نهم قیاس گام به گام پنجم کتاب کار پنجم کتاب کار هفتم ژرف اندیشان کتاب تیزهوشان ششم انتشارات کاهه می باشد همچنین سابقه تدریس در آموزشگاه های قلم چی ، کاهه ، اندیشمند ، مدراسان تهران ، نخبگان  و مبتکران را دارا می باشد در مجموعه آموزش علوم پایه هفتم ضمن تدریس متن کل کتاب سوالات و تمرینات مهم حل شده و نکات کلیدی و توضیحات کامل و جامع ارائه شده است . آنچه شما در آموزش علوم هفتم لوح دانش می آموزید عبارتست از : ۱٫ بخش اول علوم و ابزار های آن فصل اول تفکر و تجربه فصل دوم اندازه گیری در علوم و ابزار های آن ۲٫ بخش دوم مواد در زندگی ما فصل سوم اتم ها الفبای مواد فصل چهارم مواد پیرامون ما ۳٫ بخش سوم منابع خدادادی در خدمت ما فصل پنجم از معدن تا خانه فصل ششم سفر آب روی زمین فصل هفتم سفر آب درون زمین ۴٫ بخش چهارم انرزی نیاز همیشه فصل هشتم انرژی و تبدیل های آن فصل نهم منابع انرژی فصل دهم گرما و بهینه سازی مصرف انرژی ۵٫ بخش پنجم دنیای درون من فصل یازدهم یاخته و سازمان بندی آن فصل دوازدهم سفره سلامت فصل سیزدهم سفر غذا فصل چهاردهم گردش مواد فصل پانزدهم تبادل با محیط فیلم آموزش علوم هفتم متوسطه در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است.بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در صورت نیاز فیلم آموزش ریاضی پایه هفتم را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش علوم پایه هفتم اول متوسطه دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 ساعت می‌باشد که در لوح دانش توسط پروانه قزوینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم پایه هفتم اول متوسطه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی