اطلاعات دوره
آموزش علوم پایه هشتم
مسیر آموزشی

آموزش علوم پایه هشتم

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فیلم آموزشی علوم هشتم درس علوم یکی از مهم ترین دروس پایه هشتم می باشد. این درس به دلیل داشتن نکات و پیچیدگی خاص خود به تمرین زیادی نیاز دارد. دانش آموزان پایه هشتم برای یادگیری بهتر مباحث می توانند فیلم آموزشی علوم هشتم را از لوح گسترش تهیه کنند. این مجموعه آموزشی که با تدریس محمود آقا محمدی می باشد .تمامی مباحث علوم هشتم را پوشش داده و مجموعه ای ارزشمند برای یادگیری این درس را فراهم آورده است. ویدیو های آموزشی علوم هشتم بر اساس آخرین ویرایش کتب درسی بوده و بر اساس استاندارد های آموزشی تدوین شده است. بنابراین با استفاده از این فیلم آموزشی نتایج خوبی خواهید گرفت. آموزش حرفه‌ای استاد آقا محمدی ، بیان ساده و جامع مفاهیم، توضیحات همه جزییات و نکات کلیدی، حل نمونه سوال و تمرینات مختلف و… باعث شده شما دانش‌آموزان با مشاهده دقیق این فیلم آموزشی بتوانند به مفاهیم علوم هشتم مسلط شوید. ویدئوی آموزشی علوم هشتم همچنین دارای کیفیت صدا و تصویر مطلوبی است که محدودیتی در یادگیری مفاهیم برای شما ایجاد نخواهد کرد. شما دانش‌آموزان پایه نهم همچنین می‌توانید برای یادگیری بهتر و عمیق‌تر مباحث ریاضی، فیلم آموزش ریاضی پایه هشتم را از لوح گسترش تهیه کنید. سر فصل‌های فیلم آموزشی علوم هشتم  مخلوط ها ادامه مبحث مخلوط ها ویژگی مخلوط ها قابلیت حل شدن (انحلال پذیری) تغییرات شیمیایی در خدمت زندگی جلسه اول تغییرات شیمیایی در خدمت زندگی جلسه دوم از درون اتم چه خبر مغز تنظیم عصبی حس و حرکت چشم،گوش و بینی اندام های حسی-زبان،پوست و اسکلت ماهیچه ها تنظیم هورمونی الفبای زیست فناوری تولید مثل در جانداران جلسه اول تولید مثل در جانداران جلسه دوم الکتریسیته  مغناطیس تفاوت بار الکتریکی و قطب های آهن ربا کانی ها سنگ ها هوازدگی نور و ویژگی های آن جلسه اول نور و ویژگی های آن جلسه دوم بازتاب نور (انعکاس) آینه آینه های کروی (خمیده) شکست نور منشور فیلم آموزشی علوم هشتم در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است.بنابراین شما والدین و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید.
دوره آموزش علوم پایه هشتم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط محمود آقامحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم پایه هشتم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی