اطلاعات دوره
آموزش علوم پایه نهم
مسیر آموزشی

آموزش علوم پایه نهم

300,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 300,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش علوم نهم  با تدریس استاد پروانه قزوینی میتواند یکی از پیشنهادات عالی برای یادگیری باشد. این فیلم آموزشی که با تدریس پروانه قزوینی تهیه شده است، به خوبی همه مباحث علوم نهم را پوشش داده و مجموعه‌ای ارزشمند برای یادگیری این درس فراهم کرده است. ویدئوی آموزشی نهم بر آخرین تغییرات کتاب‌های درسی منطق بوده و بر اساس استانداردهای آموزشی طراحی شده است. بنابراین شما دانش‌آموزان با استفاده از این فیلم آموزش علوم نتایج خوبی خواهید گرفت.آموزش حرفه‌ای استاد پروانه قزوینی ، بیان ساده و جامع مفاهیم، توضیحات همه جزییات و نکات کلیدی، حل نمونه سوال و تمرینات مختلف و… باعث شده شما دانش‌آموزان با مشاهده دقیق این فیلم آموزشی بتوانند به مفاهیم علوم نهم مسلط شوید. ویدئوی آموزشی علوم نهم همچنین دارای کیفیت صدا و تصویر مطلوبی است که محدودیتی در یادگیری مفاهیم برای شما ایجاد نخواهد کرد.سر فصل‌های فیلم آموزشی علوم نهم– مواد و نقش آنها در زندگی– رفتار اتم‌ها با یکدیگر– به دنبال محیطی بهتر برای زندگی– حرکت چیست– نیرو– فشار و آثار آن– ماشین‌ها– نگاهی به فضا– زمین ساخت ورقه‌ای– آثاری از گذشته زمین– گوناگونی جانداران– دنیای گیاهان– جانوران بی‌مهره– مهره‌داران– با هم زیستنفیلم دوره آموزشی کتاب علوم پایه نهم در نسخه ویندوز آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید.
دوره آموزش علوم پایه نهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 42 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط پروانه قزوینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 300,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم پایه نهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی