اطلاعات دوره
آموزش زبان انگلیسی (۳)، پایه نهم
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی (۳)، پایه نهم

127,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 127,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش ویدئویی زبان انگلیسی پایه نهم، شامل شش درس بوده که در ابتدا مکالمات و کلمات مربوط به موضوعات مرتبط با درس پرداخته و سپس به گرامر همان درس در موضوعات مختلف از جمله گرامر ساخت جملات ساده با فاعل و فعل‌های کمکی، گرامر نحوه ساخت جملات منفی و سوالی در زمان حال استمراری، گرامر نحوه ساخت جملات سوالی، مثبت و منفی در زمان حال ساده، گرامر نحوه ساخت کلمات پرسشی با How، When، Why و …، گرامر ایجاد جملات سوالی، مثبت و منفی در زمان گذشته با افعال با قاعده، گرامر ایجاد انواع جملات سوالی، مثبت و منفی در زمان گذشته با افعال بی‌قاعده آشنا می‌شویم و در انتهای هر درس نیز با نحوه تلفظ صحیح جملات و کلمات مربوط به همان درس آشنا می‌شویم. انتهای کتاب نیز مربوط به فرهنگ لغت تصویری بوده که با نحوه تلفظ صحیح به همراه معانی آنها آشنا می‌شویم و همچنین جدولی از افعال باقاعده و افعال بی‌قاعده آورده شده است که با نحوه تلفظ صحیح و معانی آنها نیز آشنا می شویم. پس از مشاهده این آموزش و تمرین کافی، مخاطب می تواند اطلاعات و تسلط کافی بر درس زبان انگلیسی (3) از پایه نهم را پیدا نماید. جهت دسترسی به آموزش کتاب کار انگلیسی (3)، پایه نهم می توان بر روی این لینک کلیک نمود.
دوره آموزش زبان انگلیسی (۳)، پایه نهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در نیک درس توسط فاطمه پیران ویسه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 127,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی (۳)، پایه نهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی