اطلاعات دوره
آموزش ریاضی، پایه نهم
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی، پایه نهم

176,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 176,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:نیک درس0
  • مدرس:الهام حسنی0
  • زمان:13 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش ریاضی نهم، یکی از مهمترین آموزش‌های دوره متوسطه اول بوده که با تاکید بر محاسبات، بر مبنای قوّه تفکر و حل مسئله دانش آموزان برنامه ریزی شده است. مفاهیم این آموزش از اهمیت ویژه‌ای برخودار بوده که علاوه بر تغییر مقطع تحصیلی و رفتن به دوره متوسطه دوم، دانش آموزان با مباحث پایه‌ای مهم از جمله مجموعه‌ها، قدر مطلق، اتحادها و … آشنا خواهند شد. در آموزش ریاضی نهم که به صورت ویدئویی است مطالب منطبق بر کتاب درسی بوده و به صورت کاملاً اصولی و در عین حال قابل فهم برای دانش آموزان با هر سطح علمی می‌باشد و همچنین برخی از مباحث، تکمیل کننده مطالب ریاضی سال‌های هفتم و هشتم بوده و در برخی دیگر نیز مطالب جدیدتری بیان شده است. امید است با تهیه آموزش ریاضی نهم، علاوه بر یادگیری، با انجام تمرین‌های بیشتر و حل مسائل متنوع، بیش از پیش با دنیای شیرین ریاضیات مأنوس گردید.
دوره آموزش ریاضی، پایه نهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در نیک درس توسط الهام حسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 176,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی، پایه نهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی