اطلاعات دوره
آموزش فصل های فیزیک علوم تجربی پایه نهم
مسیر آموزشی

آموزش فصل های فیزیک علوم تجربی پایه نهم

44,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 44,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزش علوم تجربی پایه نهم قصد داریم در حدود 3 ساعت به زبانی ساده و مفهومی به حل مسائل فصل های فیزیک کتاب علوم پایه نهم بپردازیم. در این دوره آموزشی کوتاه قصد داریم به صورت مفهومی و ساده به آموزش فصل هایی از کتاب علوم تجربی پایه نهم بپردازیم و شما را با نحوه حل مسائل فصل های فیزیک کتاب علوم نهم آشنا کنیم. در فیلم آموزش علوم تجربی پایه نهم به آموزش کل کتاب نمی پردازیم بلکه فقط بخش فیزیک که شامل 4 فصل (حرکت چیست؟، نیرو، فشار، ماشین ها) می شود را تدریس می کنیم. هدف ما در این دوره این است که مهارت حل مسئله شما را تقویت کنیم تا بتوانید نمره خوبی از درس علوم دریافت کنید. همانطور که می دانید بخش فیزیک کتاب علوم نهم یکی از مباحث مهم و پایه ای برای کتاب فیزیک پایه دهم رشته ریاضی و علوم تجربی است بنابراین با تسلط به این بخش می توانید راحت تر مباحث کتاب فیزیک دهم را درک کنید. در این دوره آموزشی خط به خط فصل های 4، 5،8 و 9 کتاب به صورت مفهومی تدریس می شود.
دوره آموزش فصل های فیزیک علوم تجربی پایه نهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی ساغری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 44,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فصل های فیزیک علوم تجربی پایه نهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی