اطلاعات دوره
وبینار فیزیک پایه یازدهم (رشته علوم تجربی - رشته ریاضی و فیزیک)
مسیر آموزشی

وبینار فیزیک پایه یازدهم (رشته علوم تجربی - رشته ریاضی و فیزیک)

50,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 50,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اکثر دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان کشور با موسسه علامه حلی آشنا هستند. تعداد زیادی از آن‌ها در دوره اول متوسطه و یا دوره دوم از کتاب‌های علامه‌حلی به عنوان کتاب درسی مدرسه استفاده کرده‌اند. تعداد زیادی در آزمون‌های علامه حلی چه حضوری و چه آنلاین شرکت کرده و وضعیت درسی خود در بین دانش‌آموزان برتر کشور را با نتایج این آزمون‌ها بررسی می‌کنند. برخی لذت شرکت در کارسوق‌های علامه حلی را چشیده‌اند و عده‌ای با شرکت در المپیاد علوم خود را برای المپیاد ملی آماده ساخته‌اند. خلاصه بعید است کسی در 10 سال گذشته عضو خانواده سمپاد بوده و با موسسه علامه حلی سر و سری پیدا نکرده باشد.و با توجه به شرایط به وجود آمده در کشور( شیوع ویروس کرونا) موسسه علامه حلی در نظر دارد جهت کمک به آموزش از راه دور، کلاس‌های آنلاین توسط اساتید برتر را تهران برگزار نماید.شروع کلاس‌ها با کلاس مجازی فیزیک پایه یازدهم (رشته تجربی و ریاضی) است.امید است تا بتوانیم در این راه خدمتی به نظام آموزشی کشور و دانش آموزان عزیز میهنمان نماییم . نکته مهم : دانش آموز گرامی در صورت خرید همه جلسات این کلاس مجازی به شماره 09198002720 از طریق تلگرام پیغام بدهید تا ازکد تخفیف استفاده نمایید .      
دوره وبینار فیزیک پایه یازدهم (رشته علوم تجربی - رشته ریاضی و فیزیک) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مهندس سید حسین حنیفی یزدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار فیزیک پایه یازدهم (رشته علوم تجربی - رشته ریاضی و فیزیک) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی