اطلاعات دوره
آموزش فیزیک 2 پایه یازدهم (تجربی)
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک 2 پایه یازدهم (تجربی)

450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فیزیک یازدهم ویژه رشته‌ تجربی به مباحث مهمی در حوزه الکتریسیته ساکن، جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم و مغناطیس و الکترومغناطیس پرداخته است. این مباحث دارای نکات بسیار زیادی بوده و برای حل مساله به فهم و درک عمیقی نیاز دارد. بنابراین در صورتی که شما هم از دانش آموزان رشته تجربی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از اوایل سال تحصیلی به خوبی و با تمرکز بالا این مباحث را بخوانید تا مشکلی برای حل تمرینات و سوالات این درس نداشته باشید. با توجه به اینکه فیزیک یازدهم علاوه بر امتحانات پایان سال در آزمون ورودی دانشگاه هم اثر مستقیم دارد، بهتر است به خوبی روی مباحث آن مسلط شوید. تیم آموزشی لوح گسترش با ارائه فیلم آموزش فیزیک یازدهم، سعی کرده است شما را در یادگیری هرچه بهتر این مباحث یاری کند.در ویدئو آموزشی فیزیک یازدهم که بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی توسط استاد موسی پور تدریس شده است، به طور کامل به همه مباحث درسی پرداخته شده است. بنابراین شما دانش آموزان عزیز با مشاهده دقیق این فیلم می‌توانید روی همه مباحث فیزیک، مفاهیم، قواعد، فرمول‌ها، مثال و نمونه سوالات امتحانی و تمرینات کتاب تسلط کامل پیدا کرده و بدون مشکل به حل آن‌ها بپردازید. آموزش استاد موسی پور با چارچوب‌های آموزش و پرورش سازگار بوده و خیلی در یادگیری شما ایجاد نمی‌کند. برای یادگیری زیست، می‌توانید فیلم آموزش زیست شناسی ۲ پایه یازدهم را از لوح گسترش تهیه کنید.سر فصل‌های فیلم آموزش فیزیک یازدهمفصل ۱) الکتریسیتە ساکن– درس اول: بار الکتریکی– درس دوم: پایستگی و کوانتیده بودن بار الکتریکی– درس سوم: قانون کولن– درس چهارم: میدان الکتریکی– درس پنجم: میدان الکتریکی حاصل از یک ذره باردار– درس ششم: خطوط میدان الکتریکی– درس هفتم: انرژی پتانسیل الکتریکی– درس هشتم: پتانسیل الکتریکی– درس نهم: توزیع بار الکتریکی در اجسام رسانا– درس دهم: خازن– درس یازدهم: انرژی خازنفصل ۲) جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم– درس اول: جریان الکتریکی– درس دوم: مقاومت الکتریکی و قانون اهم– درس سوم: عوامل مؤثر بر مقاومت الکتریکی– درس چهارم: نیروی محرکه الکتریکی و مدارها– درس پنجم: توان در مدارهای الکتریکی– درس ششم: ترکیب مقاومت‌هافصل ۳) مغناطیس و القای الکترومغناطیسی– درس اول: مغناطیس و قطب‌های مغناطیسی– درس دوم: میدان مغناطیسی– درس سوم: نیروی مغناطیسی وارد بر ذره باردار متحرک در میدان مغناطیسى– درس چهارم: نیروی مغناطیسی وارد بر سیم حامل جریان– درس پنجم: میدان مغناطیسی ایجاد شده به وسیله جریان الکتریکی– درس ششم: ویژگی‌های مغناطیسی مواد– درس هفتم: پدیده القای الکترومغناطیسی– درس هشتم: قانون القای الکترومغناطیسی فاراده– درس نهم: قانون لنز– درس دهم: القاگرها– درس یازدهم: جریان متناوبفیلم دوره آموزشی فیزیک ۲ یازدهم تجربی در سه نسخه ویندوز، اندروید و مک آماده شده است. بنابراین شما دانش آموزان و دبیران محترم برای استفاده از آن محدودیتی نداشته و می‌توانید متناسب با نوع دستگاه خود، نسخه مناسب را برای دانلود انتخاب کنید.l,sd
دوره آموزش فیزیک 2 پایه یازدهم (تجربی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط مسعود موسی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک 2 پایه یازدهم (تجربی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی