اطلاعات دوره
آموزش زبان انگلیسی هشتم کامل - دوره اول متوسطه - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی هشتم کامل - دوره اول متوسطه - متوسط

32,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 32,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش زبان انگلیسی هشتم قصد داریم به صورت کامل به آموزش کتاب زبان انگلیسی دوره اول متوسطه بپردازیم. با توجه به رشد سریع علوم مختلف و نیاز به یادگیری مهارت های جدید، آموختن زبان انگلیسی نقش مهمی در جوامع امروزی و دنیای ارتباطات دارد. هدف از این دوره آموزشی، تقویت زبان پایه و عمومی شما به جهت حضور پررنگ‌ شما در عصر تکنولوژی است. اهمیت یادگیری زبان انگلیسی، بهبود دانش زبانی برای برقراری ارتباط و موفقیت در دوران تحصیل، انتخاب رشته تحصیلی و روابط اجتماعی است. آموزش زبان هشتم فرایند یادگیری شما را در سایر مقاطع تحصیلی آسان تر کرده و به راحتی قادر هستید در مورد علایق، قابلیت ها، مسائل و مشکلات مربوط به سلامتی و فعالیت های روزمره خود صحبت کرده و دانش زبانی خود را تقویت کنید و همچنین با اطمینان کامل و با اعتماد به نفس بیشتری به مکالمه، حضور در جوامع بین المللی و دسترسی به علوم جدید بپردازید. در این دوره قصد داریم در 2 ساعت کتاب زبان انگلیسی هشتم را بررسی کنیم و تمام درس ها آن را بصورت کامل تدریس کنیم. در این دوره به بررسی واژگان و دستور زبان، املا و تلفظ، عبارات پرسشی در مورد موضوعات، مکالمه و تمرین خواهیم پرداخت تا شما تمام سرفصل ها کتاب زبان انگلیسی هشتم دوره اول متوسطه را بیاموزید.
دوره آموزش زبان انگلیسی هشتم کامل - دوره اول متوسطه - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی رجبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 32,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی هشتم کامل - دوره اول متوسطه - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر سایت

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی