اطلاعات دوره
دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی در 90 روز - ترم سوم - متوسط
مسیر آموزشی

دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی در 90 روز - ترم سوم - متوسط

65,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 65,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بخش سوم آموزش مکالمه زبان انگلیسی در 90 روز با مکالمه انگلیسی در قطار، فرودگاه، خرابی ماشین، بازدید از شهر، سینما، تدارک سفر، مکالمه در فروشگاه آشنا می شوید آموزش مکالمه زبان انگلیسی در ۹۰ روز ما حصل ۸ سال تدریس و آموزش مکالمه زبان انگلیسی به زبان آموزان و آشنایی با نیاز یادگیری آن ها می باشد. عفت بهبود گرد آورنده این مجموعه که با دانش آموزان و دانشجویان و مدیران مجموعه های مختلفی در ارتباط بوده است همیشه در پی داشتن منبعی جامع و کامل بود تا بتواند پاسخگوی نیاز زبان آموزان به روشی ساده با زبانی شیوا، در کوتاه ترین زمان باشد. خود او در مورد بسته آموزشی بر این اعتقاد است.
دوره دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی در 90 روز - ترم سوم - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عفت بهبود مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 65,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی در 90 روز - ترم سوم - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سجاد همایون

بدون متن

فرید اسکندری

با تشکر

sara morovati

عالی

محمود عالی

نحوه آموزش روان و مناسب است.

فرزین علمداری

بسیار عالی.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی