اطلاعات دوره
آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان - پکیج VIP اشی - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان - پکیج VIP اشی - متوسط

845,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 845,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج VIP آموزش مکالمه انگلیسی برای کودکان با بیش از 17 ساعت ویدیوهای جذاب به آموزش زبان انگلیسی به کودکان با موضوعات مختلف و کاربردی روزمره می پردازیم. پکیج آموزش Vip شامل ۲۰۰ قسمت آموزشی و برای سنین ۴ الی ۱۳ سال مناسب می باشد. در آموزش مکالمه انگلیسی برای کودکان زبان آموزان کودک به سمت تکامل آموزشی در مکالمات کودکانه می روند. روش آموزشی اشی شاد و متنوع در مدت زمان های کوتاه است تا کودکان خسته نشوند. با نوع بیانی که در این پکیج وجود دارد کودکان بصورت مفهومی و پیوسته و ریشه ایی و عمقی هر بخش آموزشی را یاد می گیرند و آهسته و پیوسته با برنامه ریزی به جلو می روند. در این محتوا برنامه ایی برای شما قرار داده شده تا دچار سردرگمی آموزشی نشوید و این مسیر آموزشی را با همراهی کودکان خود با نتایج خوب به پیش ببرید. در واقع استاد حامدیان به خانواده ها و کودکان کمک می کند تا چالش های آموزشی زبان انگلیسی کودکان برطرف شده و بدون نیاز به هیچ منبعی بصورت مفهومی آموزش ببینند.
دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان - پکیج VIP اشی - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اشکان حامدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 845,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کودکان - پکیج VIP اشی - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Mina

با تشکر

Nabi kolbadi

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی