اطلاعات دوره
فیلم آموزش علوم پایه اول ابتدایی 1402
مسیر آموزشی

فیلم آموزش علوم پایه اول ابتدایی 1402

150,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 150,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:لوح سما0
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش تصویری فارسی اول ابتدایی فیلم آموزش علوم پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲–  لوح سما جهت کمک به دانش آموزان پایه اول دبستان برای یادگیری بهتر و آشنایی با مفاهیم درسی مجموعه کاملی را بصورت انیمیشن تولید نموده است .این آموزشها با زبان ساده و در فضایی شاد و با استفاده از شیوه های نوین آموزشی در یادگیری و ایجاد انگیزه برای آموزش مفاهیم بسیار موثر خواهد بود .سرفصلهای مجموعه فیلم آموزش علوم پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲فهرست كامل کتاب درسی علوم اول دبستان چاپ ۱۴۰۲زنگ علومسلام به من نگاه کنسالم باش شاداب باشدنیای جانوراندنیای گیاهانزمین خانه پر آب مازمین خانه سنگی ماچه میخواهم بسازم؟زمین خانه خاکی مادر اطراف ما هوا وجود دارددنیای سرد و گرماز خانه تا مدرسهآهن ربای مناز گذشته تا آیندهمشاهده بخشی از فیلم آموزش علوم پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ درس هشتم  مشاهده بخشی از فیلم آموزش علوم پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ درس هشتم
دوره فیلم آموزش علوم پایه اول ابتدایی 1402 دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در لوح دانش توسط لوح سما مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 150,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش علوم پایه اول ابتدایی 1402 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی