اطلاعات دوره
فیلم آموزش ریاضی پایه اول ابتدایی 1402
مسیر آموزشی

فیلم آموزش ریاضی پایه اول ابتدایی 1402

150,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 150,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:لوح سما0
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیلم آموزش ریاضی پایه اول ابتدایی   فیلم آموزش ریاضی پایه اول ابتدایی ۱۴۰۲ –  درس ریاضیات باید برای دانش آموز شادی بخش و لذت آور باشد و به وسیله آن احساس خوبی از توانایی های خود و دیگران به دانش آموز دست بدهد. به دانش آموزان نشان بدهد با همه تفاوت ها و اختلافهایی که دارند می توانند در کنار هم باشند و برای همدیگر احترام قائل باشند. مجموعه آموزش تصویری ریاضی اول ابتدایی لوح سما که شامل ۲۴ درس تصویری از ریاضی پایه اول دبستان می باشد که در محیطی شاد و جذاب و با استفاده از روشهای نوین آموزشی برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و درک بهتر مفاهیم ریاضی برای شما دانش آموزان عزیز طراحی شده است. مشاهده بخشی از فیلم آموزش ریاضی پایه اول ابتدایی درس یازدهم     مشاهده بخشی از فیلم آموزش ریاضی پایه اول ابتدایی درس بیست و چهاترم
دوره فیلم آموزش ریاضی پایه اول ابتدایی 1402 دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در لوح دانش توسط لوح سما مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 150,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش ریاضی پایه اول ابتدایی 1402 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی