اطلاعات دوره
دانلود فیلم آموزش فارسی سوم ابتدایی
مسیر آموزشی

دانلود فیلم آموزش فارسی سوم ابتدایی

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:مریم اجاقی0
  • زمان:10 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دانلود فیلم آموزش فارسی سوم ابتداییدانلود فیلم آموزش فارسی سوم ابتدایی – لوح دانش برای کمک به یادگیری کودکان در سال سوم تحصیلی، فیلم آموزشی فارسی سوم را با تدریس استاد اجاقی برای فرزندان شما آماده کرده است.این ویدئوی آموزشی بر اساس آخرین تغییرات کتاب درسی فارسی سوم تهیه شده و با استانداردهای آموزش و پرورش هماهنگ است.تقویت مهارت های زبانی، هدف اصلی آموزش فارسی است. در کتاب فارسی سوم ابتدایی به آموزش سطوح پیشرفته ی سه مهارت اصلی زبان، پرداخته شده است.مهارت خواندن : یکی از مهم ترین مهارت های زبانی است که در دوره ی ابتدایی به طور ویژه مورد توجه است.مهارت گوش دادن :درک شنیداری پیش نیاز درک خوانداری است .به همین سبب لازم است در سه سال ابتدای مورد توجه ویژه قرار گیرد.مهارت سخن گفتن: توانایی خوب سخن گفتن عامل مهمی در رشد و شکوفایی فکری به شمار می آید.سرفصل های آموزش فارسی سوم دبستان:نهادها (خوانداری) -محله ی ما-زنگ ورزشزنگ ورزش جلسه دومنهادها (نوشتاری) محله ی ما-زنگ ورزشبهداشت (خوانداری) آسمان آبی،طبیعت پاک-آواز گنجشکبهداشت (نوشتاری) آسمان آبی،طبیعت پاک-آواز گنجشکاخلاق فردی- اجتماعی (خوانداری) بلدرچین و برزگر-فداکاری-کار نیکاخلاق فردی-اجتماعی (نوشتاری) بلدرچین و برزگر-فداکاری-کار نیکراه زندگی (خوانداری) -پیراهن بهشتی-بوی نرگسراه زندگی (نوشتاری) -پیراهن بهشتی-بوی نرگسهنر و ادب (خوانداری) -یار مهربان-نویسنده بزرگهنر و ادب (نوشتاری) -یار مهربان-نویسنده بزرگایران من (خوانداری) -ایران عزیز-ایران آبادایران من (نوشتاری) -ایران عزیز-ایران آبادطبیعت (خوانداری) -دریا-اگرجنگل نباشد-نیایش-واژه نامهطبیعت (نوشتاری) -دریا-اگرجنگل نباشد-نیایش-واژه نامهاستاد اجاقی در این فیلم، مفاهیم را با زبانی ساده، شاد و قابل درک برای کودکان بیان کرده است. استفاده از محیط شاد حین تدریس و وسایل کمک آموزشی مختلف باعث شده است دانش آموزان با تمرکز و دقت بیشتری به فیلم توجه کرده و مطالب را به سرعت متوجه بشوند.از مزایای فیلمآموزش فارسی سوم دبستان ارائه آن در سه نسخه مک، ویندوز و اندروید است. بنابراین شما والدین گرامی می‌توانید این ویدئو آموزشی را متناسب با نسخه سیستم عامل سیستم خود دانلود کرده و آن را برای فرزندتان نمایش دهید. همچنین درصورت نیاز می‌توانید فیلم آموزش ریاضی سوم دبستان را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره دانلود فیلم آموزش فارسی سوم ابتدایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط مریم اجاقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دانلود فیلم آموزش فارسی سوم ابتدایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی