اطلاعات دوره
آموزش علوم سوم ابتدایی
مسیر آموزشی

آموزش علوم سوم ابتدایی

220,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 220,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:فشی0
  • زمان:6 ساعت و 6دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تدریس درس به درس علوم سوم ابتداییعلوم سوم دبستان یکی از دروس مهم و کاربردی دوره ابتدایی می باشد .قبل از یادگیری درس به منابعی همچون معلم، کتاب کمک آموزشی ،فیلم آموزشی نیاز دارید.موسسه فرهنگی لوح گسترش با همکاری استاد فشی فیلم آموزشی علوم سوم را برای کودکان شما فراهم آورده است .فیلم آموزشی علوم سوم  بر اساس آخرین تغییرات کتب درسی و مطابق با استاندارد های آموزشی تدوین شده است.در این دوره استاد فشی با بیانی صریح و با استفاده از دست ورزی مفاهیم درسی را به کودکان شما آموزش می دهد.سرفصل های آموزشی علوم سوم دبستان۱- زنگ علوم۲- خوراکی ها۳- مواد اطراف ما-۱۴- مواد اطراف ما-۲بخش اول۵- مواد اطراف ما-۲بخش دوم۶- آب ماده ی با ارزش۷- زندگی ما و آب۸- نور و مشاهده اجسام۹- جست و جو کنیم و بسازیم۱۰- نیرو همه جا قسمت اول۱۱- نیرو همه جا قسمت دوم۱۲- آب ماده ی با ارزش۱۳- بکارید و ببینید۱۴- هر کدام جای خود قسمت اول۱۵- هر کدام جای خود قسمت دوم۱۶- از گذشته تا آیندهبا دیدن این دوره ی آموزشی کودک شما به معلم خصوصی نیاز نخواهد داشت.از مزایای فیلم آموزش  علوم سوم دبستان ارائه آن در سه نسخه مک، ویندوز و اندروید است. بنابراین شما والدین گرامی می‌توانید این ویدئو آموزشی را متناسب با نسخه سیستم عامل سیستم خود دانلود کرده و آن را برای فرزندتان نمایش دهید. همچنین درصورت نیاز می‌توانید فیلم آموزش ریاضی سوم دبستان را از لوح گسترش تهیه کنید.
دوره آموزش علوم سوم ابتدایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 6دقیقه می‌باشد که در لوح دانش توسط فشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 220,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش علوم سوم ابتدایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی