اطلاعات دوره
آموزش املا کلاس اول ابتدایی ( لوح سما)
مسیر آموزشی

آموزش املا کلاس اول ابتدایی ( لوح سما)

150,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 150,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:لوح دانش0
  • مدرس:لوح سما0
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش املا کلاس اول ابتدایی آموزش املا کلاس اول ابتدایی ( لوح سما) آموزش املا کلاس اول ابتدایی ( لوح سما) بهترین روش آموزش املا املا یک مهارت مهم در آموزش ابتدایی است. برای آموزش املا به دانش‌آموزان پایه اول، می‌توانید از روش‌های متعددی استفاده کنید تا املا را به آن‌ها آموزش دهید. در ادامه یک سری اصول و تمرین‌های ابتدایی برای آموزش املا به دانش‌آموزان پایه اول آورده شده است مشاهده بخشی از آموزش املا کلاس اول ابتدایی درس سوم (مدرسه) مشاهده بخشی از آموزش املا کلاس اول ابتدایی درس چهادهم (مهتاب) مشاهده بخشی از آموزش املا کلاس اول ابتدایی درس اول (آب) الفبا را یاد بگیرید: ابتدا، اطمینان حاصل کنید که دانش‌آموزان الفبا را خوب می‌شناسند و هر حرف را تلفظ صحیح دارند. از نمودن الفبا در کلاس استفاده کنید و به تلفظ صحیح هر حرف توجه داشته باشید. کلمات را تجزیه کنید: از کلمات ساده شروع کنید و آن‌ها را به حروف تشکیل‌دهنده تجزیه کنید. به دانش‌آموزان نشان دهید که چگونه هر حرف را از کلمه جدا می‌کنند. تمرین کلمات ساده: از کلمات ساده‌تر شروع کنید و به دانش‌آموزان بگویید که هر کلمه را تایپ کنند و بعد از آن تشکیل آن کلمه را بگویند. مثلاً: “سُ – سُپاه – سُپاه‌بدر” تمرین با جملات کوتاه: به دانش‌آموزان جملات کوتاه بدهید و از آن‌ها بخواهید که کلمات در آن جمله را صحیح بنویسند. مثلاً: “پسرک به مدرسه می‌رود.” مسابقات املا: می‌توانید مسابقات املا در کلاس برگزار کنید. به دانش‌آموزان کلماتی با سطوح مختلف سختی بدهید و آن‌ها باید املا صحیح آن کلمات را بنویسند. کتاب های کودکانه: از کتاب‌های کودکانه با داستان‌های جذاب برای تقویت املا استفاده کنید. بعد از خواندن داستان، از دانش‌آموزان بخواهید کلماتی را که در داستان آمده‌اند را بنویسند. نمایش تصاویر: از تصاویر و نمودن کلمات مرتبط با تصاویر استفاده کنید. به دانش‌آموزان بگویید که نام تصویر را بنویسند و املا آن کلمه را تمرین کنند. تکرار مداوم: املا نیاز به تکرار دارد. بنابراین، هر روز تمرین‌های کوچکی را در کلاس انجام دهید تا دانش‌آموزان املا خود را بهبود دهند. همچنین، مهم است که از روش‌های تشویقی و تحسینی در آموزش املا استفاده کنید تا دانش‌آموزان انگیزه لازم برای تمرین املا داشته باشند. آموزش املا کلاس اول ابتدایی ( لوح سما) در محیطی جذاب و با استفاده از انیمیشن با روش های نوین آموزشی دیکته را به دانش آموزان پایه اول ابتدایی آموزش می دهد سرفصلهای آموزش تصویری دیکته کلاس اول ابتدایی لوح سما: دیکته اول دبستان درس اول – آب دیکته اول دبستان درس دوم – ابر دیکته اول دبستان درس سوم – مدرسه دیکته اول دبستان درس چهارم – توت دیکته اول دبستان درس پنجم – مادر دیکته اول دبستان درس ششم – ایران دیکته اول دبستان درس هفتم – استخر دیکته اول دبستان درس هشتم – دریا دیکته اول دبستان درس نهم – لک لک دیکته اول دبستان درس دهم – پرواز دیکته اول دبستان درس یازدهم – روز برفی دیکته اول دبستان درس دوازدهم – همکاری دیکته اول دبستان درس سیزدهم – نارنج و ترنج دیکته اول دبستان درس چهاردهم – مهتاب دیکته اول دبستان درس پانزدهم – ژاله و منیژه دیکته اول دبستان درس شانزدهم – در بازار دیکته اول دبستان در هفدهم – صدای موج دیکته اول دبستان درس هجدهم – علی و معصومه دیکته اول دبستان درس نوزدهم – حلزون دیکته اول دبستان درس بستم – رضا دیکته اول دبستان درس بیست و یکم – لاک پشت و مرغابی دیکته اول دبستان درس بیست و دوم – پیامبر مهربان آموزش املا کلاس اول ابتدایی ( لوح سما)
دوره آموزش املا کلاس اول ابتدایی ( لوح سما) دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در لوح دانش توسط لوح سما مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 150,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش املا کلاس اول ابتدایی ( لوح سما) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی