اطلاعات دوره
پکیج آموزش ریاضی هفتم - نیم سال اول
مسیر آموزشی

پکیج آموزش ریاضی هفتم - نیم سال اول

112,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 112,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در پکیج آموزش نیم سال اول ریاضی پایه هفتم قصد داریم بطور کامل فصل اول تا پنجم کتاب ریاضی هفتم را همراه با حل تمرین و نمونه سوال آموزش دهیم. پکیج آموزش ریاضی هفتم توسط استاد عزیزاله رضائی تهیه شده است، این آموزش از فصل اول کتاب ریاضی پایه هفتم شروع و تا فصل پنجم ادامه دارد. در پکیج نیم سال اول بصورت کاملاً مفهومی به بیان نکات مهم درسی خواهیم پرداخت و تمام سرفصل های کتاب ریاضی را بر اساس آخرین تغییرات کتاب آموزش می دهیم.  به منظور پیشرفت تحصیلی شما در طول سال تحصیلی پکیج کامل دوره های آموزشی نیمسال اول درس ریاضی را به صورت دوره های آموزشی به تفکیک هر فصل و هر درس به صورت ساده و روان همراه با نکته های مهم و یادآوری مطالب گذشته مرتبط با موضوع درسی تهیه کرده ایم. هر فصل به صورت یک دوره آموزشی در قالب چند درس به ترتیب سرفصل های کتاب درسی می باشد. برای هر درس، بخش اول را به آموزش اختصاص داده ایم و در پایان آن چند تمرین و نمونه سوال پُرتکرار در اختیار شما قرار گرفته است. در بخش پایانی پاسخ تشریحی تمرین و نمونه سوال ها در یک فیلم جداگانه قرار داده شد. 
دوره پکیج آموزش ریاضی هفتم - نیم سال اول دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط عزیزاله رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 112,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پکیج آموزش ریاضی هفتم - نیم سال اول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی