اطلاعات دوره
طراحی و ساخت دانگل بیسیم اتومبیل(پخش موزیک یا ویدیو با سیستم پلیر اتومبیل به صورت بیسیم) -بخش اول
مسیر آموزشی

طراحی و ساخت دانگل بیسیم اتومبیل(پخش موزیک یا ویدیو با سیستم پلیر اتومبیل به صورت بیسیم) -بخش اول

45,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 45,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همیشه طراحی یک سیستم که بتواند مشکلات یک کار را حل و یا انجام آن کار را ساده کند یک موفقیت است. چون مشکلات را به راحتی می توان با یک ایده ساده و اجرای آن عملی کرد. طرح از ایده تا موفقیت در حوزه الکترونیک به بررسی پیچیدگی برخی از کارها می‌پردازد و با ارائه ایده های جالب قصد از بین بردن آن مشکلات را دارد. آموزش ساخت دانگل بی […]
دوره طراحی و ساخت دانگل بیسیم اتومبیل(پخش موزیک یا ویدیو با سیستم پلیر اتومبیل به صورت بیسیم) -بخش اول دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در دانشجویار توسط رسول وظیفه دان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 45,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طراحی و ساخت دانگل بیسیم اتومبیل(پخش موزیک یا ویدیو با سیستم پلیر اتومبیل به صورت بیسیم) -بخش اول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

hn24

کیفیت آموزش بسیار پایین هست

رسول وظیفه دان مدرس دوره

به مرور آموزش ها رو داریم بهتر میکنیم ممنون از انتقادتون

رسول وظیفه دان مدرس دوره

تلاش میکنم بهتر بشم ممنون از انتقادتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی