اطلاعات دوره
دوره آموزش پایتون پروژه ساخت باج افزار - متوسط
مسیر آموزشی

دوره آموزش پایتون پروژه ساخت باج افزار - متوسط

93,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 93,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش پایتون پروژه ساخت باج افزار قصد داریم بصورت پروژه محور با استفاده از پایتون به آموزش ساخت یک باج افزار بپردازیم. در این دوره آموزشی می آموزید که چگونه یک باج افزار با پایتون بسازید، شما در این آموزش می آموزید که چگونه یک سری فایل با فرمت خاص که خودتان تعیین می کنید را رمزگذاری کنید و سپس کلید آن را برای شما ارسال کند که فقط و فقط فایل ها با آن کلید قفل گشایی می شود. این دوره آموزش پایتون برای علاقمندان حوزه امنیت و تست نفوذ است، در این دوره بصورت پروژه محور با استفاده از پایتون یک باج افزار می سازیم. باج افزار چیست!؟
دوره دوره آموزش پایتون پروژه ساخت باج افزار - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمدرضا نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 93,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش پایتون پروژه ساخت باج افزار - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حمید موسوی

عالیه، ممنون

kasra

این اموزش عالی بود

احمد محمدی

منتظر آموزش های بعدی شما هستیم

مجید لطفی

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی