اطلاعات دوره
آموزش کامل برنامه نویسی اندروید پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش کامل برنامه نویسی اندروید پروژه محور

78,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 78,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی ویدیویی 18 ساعته به صورت پروژه محور به صورت کامل برنامه نویسی اندروید را می آموزید. از آموزش جاوا تا آموزش ارتباط با سرور در اندروید! با توجه به اینکه سیستم عامل اندروید تقریبا 70 تا 80 درصد ظرفیت تلفن همراه در جهان را شامل شده است، برنامه نویسی برای این سیستم عامل یک تخصص جذاب است که بازار کاری بسیار مناسبی هم به همراه دارد. بازار کاری برنامه نویسی اندروید به گونه ای است که شما میتوانید پروژه های اندرویدی بسیاری را در دست گرفته و درآمد مناسبی از آن کسب کنید و هم در شرکت های معتبر استخدام شده و درآمد خوبی داشته باشید. اما برای اینکه به این مرحله برسید نیازمند این هستید که دوره های آموزشی اصولی, پروژه محور و استانداردی را طی کنید تا قدم به قدم به هدف خود نزدیک تر شوید. این دوره به گونه ای طراحی شده که تمام نیازهای بازار کار را پاسخگو می باشد. ما در این دوره از زبان برنامه نویسی جاوا استفاده کرده ایم که شرکت گوگل این زبان را به عنوان استاندارد ترین روش برای برنامه نویسی اندروید پیشنهاد کرده است. با استفاده از زبان جاوا بهینه ترین، پر سرعت ترین و با کیفیت ترین اپ های اندروید را می توان تولید کرد و گوگل این روش را با آخرین به روزرسانی ها به بهترین شکل پشتیبانی می کند. همانطور که میدانید برای برنامه نویسی اندروید شما باید زبان جاوا را در سطح مقدماتی و اصولی یاد بگیرید. 
دوره آموزش کامل برنامه نویسی اندروید پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید نوشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 78,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل برنامه نویسی اندروید پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

arash kamangir

خوب بود

hosein oftadeh

کلیه ی بخشهای آموزش با بیان روان و قابل فهم تهیه شده است

rahi rahimi

در کل خوب بود

محمد امیری

بدون متن

حامد یزدانی

کامل و با تسلط. از ابتدایی ترین نکات و ریز ترین بخش ها تا سطح پیشرفته

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی