اطلاعات دوره
دوره مقدماتی برنامه نویسی پایتون - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره مقدماتی برنامه نویسی پایتون - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پایتون یکی از بهترین زبانهای برنامه نویسی است که با یادگیری آن میتوانید موقعیتهای شغلی بسیاری با درآمد بالا برای خود ایجاد کنید این دوره مقدمات زبان پایتون است. زبان پایتون جزء بهترین، پر کاربردترین و در عین حال ساده ترین زبان های برنامه نویسی در جهان محسوب می گردد. با یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون می توانید در حوزه ها و شاخه های گوناگون برنامه نویسی ورود کرده و فعالیت کنید. حوزه هایی مانند:1- برنامه ویندوز2- برنامه موبایل3- طراحی سایت4- هوش مصنوعی و یادگیری ماشین5- بازی های رایانه ای6- ...شاخه هایی که این زبان در آن ها کاربرد دارد بسیار زیاد است و موارد فوق تنها بخشی از این موارد بود که بیان گردید.پایتون به دلیل syntax بسیار راحتی که دارد یادگیری برنامه نویسی را برای عموم افراد سهل و آسان کرده است. به همین دلیل در دانشگاه های مطرح دنیا به عنوان زبانی برای شروع برنامه نویسی از آن استفاده می گردد.در این دوره چه چیزی یاد می گیرید؟آشنایی اولیه با پایتونمعرفی انواع داده ها و نحوه استفاده از آنهایادگیری شرط هاآشنایی با حلقه هانحوه کار با توابع و متدهامعرفی کلاس ها در پایتونمدیریت خطا های احتمالیدستورات پر کاربرد رشته هاکار با فایل ها
دوره دوره مقدماتی برنامه نویسی پایتون - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره مقدماتی برنامه نویسی پایتون - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد قاسمپور شیرازی

ممنون عالی بود.

SANAZ GHANBARZADE

من خیلی از دوره ها رو شرکت کردم ولی مفهومی پایتون رو نمیفهمیدم،این دوره بسیار فوق العاده بود؛مفهومی پایتون رو فهمیدم

حمید جلالی

خیلی دوره خوبی بود

محمدرضا کمالي

عالی بود مهندس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی