اطلاعات دوره
دوره آموزش مقدماتی پایتون
مسیر آموزشی

دوره آموزش مقدماتی پایتون

126,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 126,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره‌ی آموزش مقدماتی پایتون (Python) به صورت ویدیویی تولید شده و به شما کمک می‌کند این زبان قدرتمند را از ابتدایی ترین مفاهیم به صورت اصولی بیاموزید. در این دوره آموزشی به شما کمک می کنیم یک پروژه به صورت ساخت یک بازی با زبان پایتون را پیاده سازی کنید تا از آموخته هایتان به صورت عملی استفاده کنید.  پایتون یک زبان برنامه نویسی چندمنظوره، سطح بالا و شی گراست که روز به روز به محبوبیت آن اضافه می شود. پایتون، بسیار ساده و صریح است و می‌تواند شروع خوبی برای افرادی که می‌خواهند وارد دنیای برنامه نویسی شوند، باشد. علاوه بر این کتابخانه های متعددی در حوزه های مختلف دارد که موجب شده تقاضای بالایی در بازار کار داشته باشد.
دوره دوره آموزش مقدماتی پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط علیرضا اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 126,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش مقدماتی پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

mehdi rahimi

سلام وقت بخیر من در رشته تخصصی راهسازی تحصیل کردم و برای تحلیل و طراحی روسازی راه میخوام یه نرم افزار بنویسم . از چه زبان برنامه نویسی باید شروع کنم به یاد گیری ؟ اکثر این زبان های برنامه نویسی مربوط به حوزه ای تی میشن . و از چند نفر که دارن توی رشته عمران برنامه نویسی میکنن پرسیدم اونا با سی شارپ دارن انجام میدن اگه امکانش هست یه توضیحی بفرمایید .

محمد حسین فلاح

سلام . برای رشته ی عمران از زبان های برنامه نویسی مختلفی استفاده می کنند . سی شارپ ، متلب ، پایتون و ... . چیزی که مهم هست اینه که برای چه کاری می خواید استفاده کنید . اگه کار با داده دارید یا حتی یک سری محاسبات ریاضی رو باید مدل کنید یا اینکه نمودار های پیشرفته و پیچیده رو می خواید برای تحلیل هاتون رسم کنید، پایتون گزینه ی خوبیه . چون هم ابزار های خوبی داره برای این کار ها و هم اینکه یادگیری اش سریع تر و راحت تره . موفق باشید :)

MrUncoDev عدالحمید ارجمند

با سلام. لطفاً ويديوي معرفي دوره رو قفلش برداريد تا مخاطب بتونه تصميم بگيره و از كيفيت صدا ، تصوير و محتوا مطلع بشه. تشكر.

amir fallah

سلام و وقت بخیر بابت سایت و مقالاتتون بهتون تبریک میگم همچنین بابت پاسخگوییتون(با توجه به دو کامنتی که همینجا دیدم) بنظرم بهتره برای دوره های آموزشی ویدیویی، یک کلیپ معرفی و یا چند تا از ویدیو های آموزشیتون رو بصورت نمونه اجازه پخش بدین تا قبلا از خرید دوره، از نحوه ارایه مطالب هم باخبر بشیم. ممنون

ایمان رفیعی

یک انتقادی که به سکان وارده اینه که هیچ مطلبی از خودشان ، هویتشون ، غیره در سایت موجود نیست فقط اسم یک شرکت ثبت است ، و توضیح مختصری در باب راه اندازی برای اموزش کودکان و تغییر تیم است و البته و صد البته استفاده از بستر ابرآوران است که خود گویا حدیثی بسی مفصل است. مطالب بسیار عالی و پر محتوا است البته فقط مقالات و بلاگ رو عرض می کنم من در هیچ دوره ایی اچدر سکان شرکت نکردم که بتونم نظری داشته باشم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی