اطلاعات دوره
دوره آموزش پایتون
مسیر آموزشی

دوره آموزش پایتون

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در حال حاضر پایتون یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی دنیا است؛ هم طرفدارانی در میان مبتدیان دارد و هم شیفتگانی در میان حرفه‌ای‌ها مضاف بر اینکه شرکت‌های بزرگی از این زبان برای توسعهٔ اپلیکیشن‌های خود استفاده می‌کنند که از آن جمله می‌توان به گوگل اشاره کرد که از این زبان برای توسعهٔ موتور جستجوی گوگل و یوتیوب استفاده کرده است و این نشان از موفقیت این زبان برنامه‌نویسی سطح‌بالا دارد (از جمله دیگر اپلیکیشن‌های محبوبی که با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون طراحی شده‌اند می‌توان به سایت Quora که یک جامعهٔ مجازی پرسش‌وپاسخ است، تحلیل داده‌های سرویس موسیقی Spotify و نرم‌افزار دسکتاپ Dropbox اشاره کرد.) در واقع، زبان برنامه‌نویسی پایتون یک زبان چندمنظوره و شییٔ‌گرا است و همان‌طور که از نمونه نرم‌افزارهای نوشته‌شده با این زبان که در بالا به آن‌ها اشاره شد مشخص است، از این زبان می‌توان برای توسعهٔ سایت‌های دینامیک گرفته تا تحلیل داده‌ها و نرم‌افزارهای دسکتاپ استفاده نمود.
دوره دوره آموزش پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط اکرم امراه‌نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سید مهدی اکرمی فر

سلام و عرض ادب خیلی ممنون بابت سایت خیلی خوبتون خیلی راحت و جذابه و آموزش ها هم بسیار روان اگر امکان داره سطح پیشرفته از دوره پایتون رو هم در سایت قرار بدین تشکر می کنم از زحمات شما

محمد

سایت شما واقعا دوره های خوبی داره ، من از وقتی سایتتون رو مطالعه میکنم به یادگیری زبان های جدید علاقه مند شدم که یکیش همین پایتون هست. مرسی که هستین از امروز این دوره رو شروع میکنم

کاربر میهمان

عالیه این دوره اموزشی.ممنون :)

alinasryw

با ارزش پوزش ببخشید زود قضاوت کردم، اموزش پایتون سایت شما کامل ترین مرجع بین منابع فارسی هست، واقعا عالیه بنده به خاطر به کاربردن اصطلاحات انگلیسی زبان پایتون توسط خانم نرگی اسدی متوجه اموزش و منظورشون نشدم و به خاطر همین رفتم سراغ اموزش های دیگه که در اخر به خونه اول برگشتم(اموزش های شما) و بابت قضاوت زود هنگام من معذرت می خوام.

alinasryw

اصلا خوب نبود! بسیار بد توضیح داده شده. بهتره به جای این، کتاب کامل "از این پس پایتون" رو بخونید. فقط برای نصب برنامه از مقدمه همین استفاده کنید، اگر کتابو خوندین می تونید برای یه مرور به این اموزش مراجعه کنید. https://goo.gl/pKSbrm Pdf ش هم هست خواستین تو گوگل سرچ کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی