اطلاعات دوره
دوره آموزش Network Automation با پایتون + پشتیبانی
مسیر آموزشی

دوره آموزش Network Automation با پایتون + پشتیبانی

675,840 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 675,840 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مبحث Network Automation یک مفهوم است که ما میتوانیم برای اجرا سازی سریع تر و بهینه تر فرآیند های شبکه‌مان استفاده کنیم. برای مثال درنظر بگیرید که ما قصد داریم وضعیت رابط های 20 روتر را بررسی کنیم خب برای اینکار میبایست به تمامی دیوایس ها متصل شویم و دستور مورد نظر را اجرا سازی کنیم و خروجی را در یک فایل ذخیره کنیماین فرآیند میتواند ساعت ها طول بکشد اما با وجود مبحث Network Automation ما میتوانیم فرآیند های که ساعت ها و حتی روز ها زمان میبرند را در چند ثانیه پیاده سازی کنیم.
دوره دوره آموزش Network Automation با پایتون + پشتیبانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط امیرحسین تنگسیری نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 675,840 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش Network Automation با پایتون + پشتیبانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی