اطلاعات دوره
آموزش پایتون برای شبکه کارها قسمت 1 : معرفی دوره آموزش پایتون
مسیر آموزشی

آموزش پایتون برای شبکه کارها قسمت 1 : معرفی دوره آموزش پایتون

188,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 188,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزش پایتون برای شبکه کارها شما با ساختن 4 اسکریپت کاربردی شبکه آشنا می شوید. در این دوره آموزشی ما به شما اسکریپت هایی را آموزش می دهیم که شما را پیکربندی ساده تر تجهیزات شبکه کمک می کنند. مهمترین اسکریپت هایی که در این دوره آموزشی نوشتن آنها را یاد میگیرید عبارتند از : اسکریپت Port Scanner ، اسکریپت IP Scanner ، اسکریپت Backup گیری از سیسکو ، اسکریپت امن کردن سویچ سیسکو ... این دوره به عنوان یک دوره مکمل برای علاقه مندان به مبحث اتوماسیون در شبکه توصیه می شود.
دوره آموزش پایتون برای شبکه کارها قسمت 1 : معرفی دوره آموزش پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط سیدحسام الدین حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 188,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایتون برای شبکه کارها قسمت 1 : معرفی دوره آموزش پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی