اطلاعات دوره
کاملترین دوره آموزش اینترنت اشیاء (IOT) قسمت 1 : معرفی دوره IoT
مسیر آموزشی

کاملترین دوره آموزش اینترنت اشیاء (IOT) قسمت 1 : معرفی دوره IoT

2,048,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 2,048,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بهترین دوره آموزش اینترنت اشیاء (IOT) با بیش از 50 ساعت فیلم آموزش اینترنت اشیاء مقدماتی تا پیشرفته  به صورت گام به گام و کارگاهی به شما دنیای اینترنت اشیاء (iOT) را به بهترین شکل آموزش می دهد. دوره اینترنت اشیاء مهندس سیروس زاد در چهار سطح آموزش اینترنت اشیاء مقدماتی تا آموزش اینترنت اشیاء پیشرفته ، یک دوره IOT بسیار جامع در زمینه Internet Of Things محسوب می شود که از شما یک کارشناس IOT خبره می سازد. بعد از پایان این دوره آموزش IOT شما می توانید بوردهای تخصصی | تجهیزات فعال در اینترنت اشیاء | سنسورها و حتی خانه هوشمند بسازید و از این طریق موفق به دریافت پروژه ها و تعریف پروژه های حوزه IOT نیز بشوید.
دوره کاملترین دوره آموزش اینترنت اشیاء (IOT) قسمت 1 : معرفی دوره IoT دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 47 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط بهروز سیروس زاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,048,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کاملترین دوره آموزش اینترنت اشیاء (IOT) قسمت 1 : معرفی دوره IoT را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی