اطلاعات دوره
کاملترین دوره آموزش FortiAnalyzer قسمت 1 : معرفی
مسیر آموزشی

کاملترین دوره آموزش FortiAnalyzer قسمت 1 : معرفی

1,149,120 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,149,120 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

جامعترین دوره آموزش فورتی آنالایزر | FortiAnalyzer شرکت فورتی گیت مهندس قنبری شوهانی بصورت مقدماتی تا پیشرفته شما را با این دستگاه امنیتی به صورت 100 درصد کاربرد آشنا می کند. در دوره آموزشی فورتی آنالایزر فورتی نت ( FortiAnalyzer ) شما نحوه ارسال لاگ های تجهیزاتی امنیتی مانند فورتی گیت ، فورتی وب و ... به فورتی آنالایزر را فرا میگیرید و با استفاده از بخش های مختلف فورتی آنالایزر می توانید حملات و تهدیدات امنیتی را شناسایی کنید. آموزش فورتی آنالایزری که در حال مشاهده آن هستید در قالب 20 فیلم آموزشی بصورت صفر تا صد از راه اندازی لابراتوار تا گزارشگیری و ایچاد محیط SOC/NOC به شما کمک می کند تا تحلیل و آنالیزر لاگ ها بتوانید تهدیدات و مشکلات امنیتی را شناسایی کنید.
دوره کاملترین دوره آموزش FortiAnalyzer قسمت 1 : معرفی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط جعفر قنبری شوهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,149,120 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کاملترین دوره آموزش FortiAnalyzer قسمت 1 : معرفی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی