اطلاعات دوره
کاملترین دوره آموزش VSAN قسمت 1 : معرفی دوره VMWare VSAN جامع
مسیر آموزشی

کاملترین دوره آموزش VSAN قسمت 1 : معرفی دوره VMWare VSAN جامع

1,092,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,092,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:توسینسو0
  • مدرس:سینا رضایی0
  • زمان:7 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

جامعترین دوره آموزش VMware VSAN مقدماتی تا پیشرفته بصورت گام به گام به شما نصب و راه اندازی ، مدیریت و نگهداری VSAN را آموزش می دهد. این دوره در قالب 14 فیلم آموزشی محصول VSAN شرکت VMware را به خوبی به شما آموزش می دهد. پس از پایان یادگیری VSAN در این دوره شما می توانید در مراکز داده بسیار بزرگ قابلیت vSAN را به خوبی راه اندازی و مدیریت کنید. این دوره آموزشی VSAN یک دوره مکمل برای دوره آموزشی VMware VCP-DCV می باشد. در این ویدیو به معرفی دوره و همچنین بررسی سرفصل های دوره خواهیم پرداخت و با هم بررسی خواهیم کرد که در این دوره چه مواردی را یاد خواهید گرفت.این دوره مطابق با سرفصل های دوره VMware vSAN Deploy and Manage [v6.7] شرکت VMware بوده و امیدوارم که مفید واقع شود. لطفا در خصوص این ویدیو نظرات ، انتقادات و پیشنهاداتون رو ارائه کنید که در حین تولید ویدیوهای جدید این موارد رعایت بشه.
دوره کاملترین دوره آموزش VSAN قسمت 1 : معرفی دوره VMWare VSAN جامع دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در توسینسو توسط سینا رضایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,092,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کاملترین دوره آموزش VSAN قسمت 1 : معرفی دوره VMWare VSAN جامع را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی