اطلاعات دوره
آموزش منطق قدیم ۱ – منطق ارسطویی
مسیر آموزشی

آموزش منطق قدیم ۱ – منطق ارسطویی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

قدرت تفکر و اندیشیدن، ویژگی منحصرکننده انسان و وجه برتری او بر سایر موجودات است که در سایه این موهبت الهی، انسان می‌تواند حقایق پیرامون خود را بشناسد و بر اساس یافته‌های علمی خود، تغییرات گسترده‌ای در زندگی‌ خود به وجود آورد. از آنجا که ذهن انسان در فرایند تفکر که عبارت است از کشف مجهولات تصوری و تصدیقی، مصون از خطا نبوده و امکان اشتباه در آن راه دارد، وجود ابزاری جهت جلوگیری از خطاهای ذهنی بایسته است. منطق، شیوه صحیح اندیشیدن در علوم مختلف را به انسان می‌آموزد و او را به کشف صحیح مجهولات رهنمون می‌سازد.
دوره آموزش منطق قدیم ۱ – منطق ارسطویی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس حکیم زاده خرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش منطق قدیم ۱ – منطق ارسطویی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید

آموزش خوبی بود، اون مواردی که لازم بود بگن رو راحت گفته بود.

امیر حسین

عرض ادب تدریس خوبی بود فقط خیلی خوب میشه اگه ادامه داشته باشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی