اطلاعات دوره
آموزش رباتیک و ربات های سری
مسیر آموزشی

آموزش رباتیک و ربات های سری

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عباس بطالبلو3.9
  • زمان:2 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش ویدئویی، ابتدا مقدماتی از ربات ها آورده شده است تا با آن ها آشنایی پیدا کنیم. سپس، به آنالیز سینماتیک ربات که مطالعه و بررسی هندسه حرکت ربات بدون در نظر گرفتن عوامل مسبب حرکت است، می پردازیم. در ادامه این آموزش، با موتورها و عوامل حرکت ربات کار می کنیم. برای حرکت ربات، محرک ها چه گشتاوری را باید تولید کنند؟ چگونه روش های مختلف کنترلی را بر روی ربات پیاده سازی می کنید و برای آن چه معادلاتی مورد نیاز است؟ در نتیجه، معادلات دینامیک ربات در این آموزش به کمک ما می آید. دینامیک روبات به بحث و مطالعه دلایل حرکت سیستم می انجامد. در نهایت نیز، برای ربات مسیری را طراحی می کنیم تا ربات را مجبور کنیم در مسیر ما قرار بگیرد.
دوره آموزش رباتیک و ربات های سری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس بطالبلو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رباتیک و ربات های سری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

من تو بحث های فنی و مهندسی خیلی پیشرفت کردم، انصافا مدرس تو این آموزش از هیچ چیزی دریغ نکردن.

شهاب

پروژه داشتم؛ یه بخشیشو نگاه کردم بد نبود ولی اجمالی بود خلاصه بود.

زهرا

من مدرس رباتیک هستم و این آموزش به دانش آموزان سطح بالا پیشنهاد دادم. تشکر می کنم بابت ارائه این آموزش خوب.

موسوی

مباحث و سرفصل های تکراری زیاد داشت.

entezaresabz

سلام و درود به استاد گرامی و مجموعه پرتلاش فرادرس، خداقوت تشکر ویژه بابت سایت شایان تقدیرتون دارم. بنده با کمک آموزش هایی که در سایتتون قرار دادید تونستم هم به لحاظ درسهای دانشگاهیم درس هام رو باموفقیت پشت سر بزارم هم به لحاظ درس های فرادانشگاهیم یعنی درس های غیر از دانشگاهیم که پیش نیاز ورود به بازار کار هست آماده بشم ، از این بابت از شما بسیار سپاسگذارم. درخواستی که دارم ، در صورت امکان در زمینه برنامه نویسی شبکه ، دوره های شبکه مایکروسافت(MCSA, , MCSE)و همچنین امنیت شبکه و اطلاعات به صورت پیشرفته نیز درسهایی طراحی و ارائه کنید. مطمئنم دانشجویان و فعالان زیادی در زمینه ذکر شده بسیار استقبال خواهند کرد. با تشکر دوباره از تمامی زحمات شما . واقعا تحول بزرگی در زمینه انتقال دانش در سطح کشور ایجاد کردید. مطمئنم این حرکت شما می تواند جهانی شود. بسیار سپاسگذارم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی