اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی و کنترل ربات با اندروید Android
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی و کنترل ربات با اندروید Android

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجتبی شادریان3.9
  • زمان:15 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

علم طراحی، ساخت و راه اندازی ماشین ها به گونه ای که جایگزین انسان ها شوند، رباتیک نام دارد. ربات ها انواع مختلفی دارند و به نوع برنامه ای که به آن ها داده می شود، کارها و حرکات متفاوتی انجام می دهند. بیشتر ربات ها امروزه در کارخانه ها و مراکز صنعتی برای ساخت محصولاتی مانند: اتومبیل، الکترونیک و در سیارات دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. هدف این فرادرس تلفیق برنامه نویسی اندروید با برنامه نویسی میکروکنترلر است که مخاطب کاملا با طراحی ربات های پیشرفته آشنا شود.
دوره آموزش شبیه سازی و کنترل ربات با اندروید Android دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجتبی شادریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی و کنترل ربات با اندروید Android را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیروس

خودم شاغلم، به خاطر کرونا و شرایط موجود خیلی نتونستم کامل ببینم. اما بسیار مفید بود. من همیشه از فرادرس آموزش تهیه می کنم و هیچ وقت پشیمون نشدم.

محمد

از اطلاعات فناوری ای استفاده کرده بود که امروزه خیلی کاربردیه.

محمد

بد نبود. تونست تا حدودی مفید باشه.

عباس

بیان، نحوه ارائه دادن و میزان تسلط مدرس خوب هست.

حمیدرضا

من قبلا به این مباحث آشنا نبودم با دیدن این آموزش که دیدم واقعا مطالب خوب یاد گرفتم حتی میتونم پروژهای غیر مرتبط به پروژه خودم نیر انجام بدم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی