اطلاعات دوره
آموزش سیستم عامل ربات ها راس ROS – ابزار گرافیکی و شبیه سازی
مسیر آموزشی

آموزش سیستم عامل ربات ها راس ROS – ابزار گرافیکی و شبیه سازی

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این آموزش، برقراری ارتباط با برنامه‌های تحت ROS (Robot Operating System) به صورت گرافیکی است. استفاده از گرافیک در بسیاری از مواقع باعث بالا رفتن درک انسان از اطلاعات داخل برنامه و افزایش سرعت برقراری ارتباط با برنامه‌ها می‌شود. این نوع ارتباطات گرافیکی می‌توانند به صورت ورودی و خروجی باشند، یعنی کاربر می‌تواند اطلاعات ورودی به برنامه‌ها را به صورت گرافیکی تعیین کرده و نیز می‌تواند اطلاعات تمامی قسمت‌های ربات را در خروجی مشاهده کند. همچنین می‌توان از ویژگی‌های گرافیکی برای شبیه‌سازی ربات‌های مختلف یا محیط‌های متفاوت استفاده کرد تا بتوان برنامه‌های ربات را بهتر توسعه داد.
دوره آموزش سیستم عامل ربات ها راس ROS – ابزار گرافیکی و شبیه سازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا عبدالکریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم عامل ربات ها راس ROS – ابزار گرافیکی و شبیه سازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی