اطلاعات دوره
آموزش سیستم عامل ربات ها رآس ROS – موقعیت یابی و مسیریابی
مسیر آموزشی

آموزش سیستم عامل ربات ها رآس ROS – موقعیت یابی و مسیریابی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه، یکی از اساسی‌ترین چالش‌ها در ربات‌های چرخ‌دار، موقعیت‌یابی و مسیریابی است. از آنجاکه استفاده از سیستم‌عامل ربات‌ها (ROS) در برنامه‌نویسی ربات‌های پیچیده حرف اول را می‌زند، در این آموزش قصد داریم در ادامه یادگیری ROS، ابتدا به موقعیت‌یابی تقریبی و بعد از آن به موقعیت یابی دقیق ربات در محیط بپردازیم و در ادامه مسیریابی یا ناوبری را برای ربات‌هایی که روی سطح حرکت می‌کنند، پیاده‌سازی کنیم.  با توجه به اینکه امروزه تقریباً همه ربات‌های متحرک با چالش مسیریابی و شناسایی موانع روبه‌رو هستند، توانایی در حل این مسائل بسیار ضروری و مهم است.
دوره آموزش سیستم عامل ربات ها رآس ROS – موقعیت یابی و مسیریابی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا عبدالکریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم عامل ربات ها رآس ROS – موقعیت یابی و مسیریابی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی