اطلاعات دوره
آموزش سیستم عامل ربات ها رآس ROS – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش سیستم عامل ربات ها رآس ROS – مقدماتی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دانش رباتیک روز به روز در حال پیشرفته شدن و گسترش یافتن است و هر روزه برنامه ها و چالش های بیشتری در سیستم های رباتیکی به وجود می آید، اما شاید پیاده سازی این برنامه ها توسط ما، نیاز به وقت زیادی داشته باشد، اما اگر بتوانیم از برنامه های دیگران مخصوصا تیم های رباتیک دانشگاه های کشورهای دیگر استفاده کنیم، می توانیم همراه با تکنولوژی در این زمینه پیشرفت کنیم. هدف از این آموزش در مرحله اول، رعایت استانداردهای برنامه های رباتیک است که به کمک ROS می توانیم برنامه های ربات خود را در اختیار دیگران قرار داده و در مرحله دوم، از برنامه های دیگران در ربات خود استفاده کنیم. با استفاده از ROS و رعایت استانداردهای برنامه نویسی و نیز نوشتن برنامه های موثر می توانیم هر قابلیت مهمی را به ربات خود اضافه نماییم. 
دوره آموزش سیستم عامل ربات ها رآس ROS – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا عبدالکریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سیستم عامل ربات ها رآس ROS – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حورا سادات

آموزش خوب و مفیدی بود و خیلی استفاده کردم.

طناز

این دوره خیلی کامل هست، ممنون از دورهء خوبتون

ابراهيم

بد نيست، كدهاى ++c و پايتون را كپى پيست ميكنن و آن را زياد توضيح نميدند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی