اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با سیستم عامل میکروتیک MikroTik (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با سیستم عامل میکروتیک MikroTik (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به قابلیت زیاد روتربردهای میکروتیک و قیمت مناسب آن ها، بیشتر سازمان ها تمایل به خرید این برند را دارند. بنابراین هر کاربر یا مدیر شبکه برای راه اندازی ساختار شبکه به وسیله میکروتیک نیاز به داشتن دانش اولیه در این زمینه دارد و با گذراندن این دوره توانایی پیاده سازی و عیب یابی شبکه مبتنی بر میکروتیک را به دست خواهد آورد.
دوره آموزش آشنایی با سیستم عامل میکروتیک MikroTik (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیلا فرج اله پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با سیستم عامل میکروتیک MikroTik (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهمان

عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی